15 nomineringer til Årets Rambuk 2016

2016-09-13

Ikke mindre end 15 nomineringer er det blevet til ved Årets Rambuk 2016 hvor et eller flere af Dentsu Aegis Networks bureauer står bag;

MEDIESTRATEGIPRISEN

Vizeum for Sunset Boulevard
Produkt: Sandwich, burgers & grillet produkter
Kampagnens navn: Persona Based Marketing – the perfect fit of branding & tactical communication

MEDIAINNOVATIONSPRISEN

Dentsu Aegis Network / Carat / McCann for Mastercard
Produkt: Mastercard
Kampagnens navn: Everyday Spend

Vizeum / MKTG for SF Studios
Produkt: James Bond, Spectre
Kampagnens navn: Spectre Is Here

INVOLVERINGSPRISEN

Carat / Isobar / MKTG for Coca-Cola
Produkt: Coca-Cola
Kampagnens navn: #iseehappiness

KAMPAGNEPRISEN

Carat / Agency Spring for JYSK
Produkt:
Kampagnens navn: The JYSK Apartment

Vizeum / Robert Boisen & LikeMinded /Beon / Molamil / Radius Kommunikation for Spies Rejser
Produkt: Aktiv Ferie
Kampagnens navn: Do It for Mom

INDSIGTSPRISEN

Vizeum for Sunset Boulevard
Produkt: Sandwich, burger og grillet produkter
Kampagnens navn: Persona Based Marketing – the perfect fit of branding & tactical communication

Carat for Tryg
Produkt: Forsikringer
Kampagnens navn: Tryg – from pixels to people

PROGRAMPRISEN

Carat for Tryg
Produkt: Forsikringer
Kampagnens navn: fra kampagnedrevet til forbrugerdrevet markedsføring

Carat / jangaardmark for Call Me
Produkt: Mobil
Kampagnens navn: Call Me: Tal ordentligt

CONTENT ACTIVATIONPRISEN

Dentsu Aegis Network / Vizeum / Isobar / MKTG for DanDomain / Microsoft
Produkt: DanDomains produktpalette inkl. Microsoft Office 365
Kampagnens navn: Fra Idé til Virkelighed

Vizeum for Spies
Produkt: Spies Storbyferie
Kampagnens navn: #Spiescityhack

EFFEKT-PRISEN

Vizeum / Robert Boisen & LikeMinded /Beon / Molamil / Radius Kommunikation for Spies Rejser
Produkt: Aktiv Ferie
Kampagnens navn: Do It for Mom

Detsu Aegis Network / Carat & McCann for Mastercard
Produkt: MasterCard
Kampagnens navn: Everyday Spend

Dentsu Aegis Network / Vizeum / Isobar / MKTG for DanDomain / Microsoft
Produkt: DanDomains produktpalette inkl. Microsoft Office 365
Kampagnens navn: Fra idé til virkelighed



Tidligere nyhed: Så kan blækket godt tørre… Nästa nyhet: Jobopslag: Dentsu Aegis Data Lab søger Data Visualisation Specialist