Data Analyst til Dentsu Data Services

2018-03-23

Vil du være med til at skabe det bedste datagrundlag for vores kunder og arbejde med mange forskellige datakilder? Så er det måske dig, vi søger!

Arbejdssted: København

LIDT OM DIT NYE JOB

I Dentsu Data Services (DDS) søger vi en Data Analyst, som skal hjælpe med opsamling af data fra vores kunders websites, implementering og udvikling af tracking samt assistere i forhold til den tekniske opsætning ved konverteringsoptimering. Dine nye arbejdsopgaver indebærer blandt andet:

Dataopsamling

  • Designe og udvikle website-tracking samt troubleshoote, validere og kode
  • Implementere tredjepartstracking og sikre datakvalitet af marketingkanaler
  • Administrere og konfigurere tag management-systemer (f.eks. Google Tag Manager, Tealium)
  • Gennemgå kunders eksisterende tracking-opsætning med det formål at forbedre dataopsamling og datakvalitet

Konverteringsoptimering og webanalyse

  • Supportere den tekniske opsætning og eksekvering af A/B-, multivariate- og split-tests via forskellige konverteringsoptimeringsværktøjer
  • Identificere meningsfulde tests til forbedring af kunders forretning med udgangspunkt i en hypotese- og datadrevet tilgang og assistere webanalyse-teamet med periodevis rapportering og analyser

 

VI TILBYDER

Vi har en fantastisk arbejdsplads i moderne lokaler på en af byens bedste adresser, med udsigt til Christianshavns kanal. Dit nye team i DDS består af 30 passionerede specialister, som alle arbejder med data, indsigter og strategi – og som hver dag prøver at gøre en forskel for vores kunder.

Vi har et ungt, dynamisk og stemningsfyldt arbejdsmiljø, med ligelig fordeling af kvinder og mænd på kontoret. Derudover tilbyder vi:

  • Et skræddersyet onboarding program
  • Stor fokus på medarbejderudvikling i form af talentprogrammer og individuelle uddannelser
  • Danmarks bedste kantine, hvor der serveres både morgenmad og frokost
  • Mange sociale arrangementer
  • Et stort globalt netværk med masser af ressourcer, kompetencer og muligheder

 

OM DIG

Du er en nysgerrig, ambitiøs og initiativrig specialist, som trives i samarbejdet med dine kollegaer. Du evner at tænke kreativt og ser muligheder før begræsninger.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med – og kan skrive forskellige kodesprog (f.eks. JavaScript, CSS, jQuery, HTML)
  • Har kendskab til opsætning og implementering af tracking til systemer som Google Analytics eller Adobe Analytics vil være et plus
  • Forstår vores kunders forretningsmål og kan sætte dem i relation til implementering af tracking
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund (f.eks. cand.it, cand.merc.it)

Det er en fordel, hvis du har arbejdet med tag management-systemer (f.eks. Google Tag Manager, Tealium)

 

OM OS

I Dentsu Aegis Network hjælper vi vores kunder med at styrke relationerne til deres kunder ved hjælp af holistiske og integrerede kommunikationsløsninger. Vi leverer vores vision: ”Innovating the way brands are built” gennem en unik model for samarbejde på tværs af vores bureauer, hvorigennem vi tilbyder et bredt spekter af kommunikationsløsninger.

Vi er en del af Dentsu Aegis Network, som beskæftiger over 45.000 personer i 167 lande. I Danmark er vi 500 dedikerede medarbejdere, fordelt med 220 på Christianshavn, 180 hos Magnetix på Vesterbro og 100 på vores kontor i Aarhus.

Dentsu Aegis Network Danmark repræsenterer en række af vores globale brands. Herunder Magnetix Linked by Isobar, Carat, Vizeum, iProspect, Posterscope, MKTG, DDS, Motley, Data2Decisions og Amnet.

INTERESSERET?

Send dit CV og en motiveret ansøgning til data.activation@dentsuaegis.com.

Vi glæder os til at høre fra dig!



Tidligere nyhed: Dentsu Aegis (Carat/Vizeum) søger Junior Investment Controller Nästa nyhet: IT-supporter til Dentsu Aegis Network