DENTSU DATA SERVICES SØGER PRAKTIKANTER

14/02-19

14.02.2019
Arbejdssted: København

Ønsker du at skabe det bedste datagrundlag for vores kunder og arbejde med mange forskellige analytiske værktøjer og datakilder? Så er du måske vores kommende praktikant i Dentsu Aegis’ data, indsigt og strategi-brand DDS, som rådgiver nogle af Danmarks største brands og annoncører, bl.a. Coca Cola, Danske Bank, og Arla.

LIDT OM DIN NYE STILLING
I DDS søger vi en praktikant, som har gåpåmod og er frisk på at løse forskellige typer af opgaver, der blandt andet indebærer:
• Markedsanalyse
• Forbrugerforståelse
• Målgruppeindsigter
• Forbrugerrejser
• Reklameevalueringer
• Dataanalyse
• Digital markedsføring
• Google & Adobe
• Effektmåling

Du vil opnå praktisk erfaring med forskellige værktøjer til at forstå forbrugernes adfærd, holdninger, og medievaner. Disse danner grundlaget for vores medie- og marketingstrategiske anbefalinger til vores kunder. Du kommer til at være med på projekter, som kan være på tværs af Dentsu Aegis’ andre bureauer. Endelig vil du være med til at udarbejde vores årlige trendstudie PULSE, som vil blive præsenteret i Aarhus og København.

Arbejdstiden vil forventeligt ligge på omkring 37 timer om ugen i minimum 3 måneder fra midten af august. Der er naturligvis mulighed for fleksible arbejdstider i eksamensperioder.

VI TILBYDER
Vi har en fantastisk arbejdsplads i moderne lokaler på en af byens bedste adresser, med udsigt til Christianshavns kanal. Dit nye team i DDS består af 30 passionerede specialister, som alle arbejder med data, indsigter og strategi – og som hver dag prøver at gøre en forskel for vores kunder.
Vi har et ungt, dynamisk og stemningsfyldt arbejdsmiljø, med ligelig fordeling af kvinder og mænd på kontoret. Praktikken er ulønnet, men til gengæld tilbyder vi:
• Et skræddersyet onboarding program
• Stort fokus på praktikanters udvikling i form af uddannelse og case-konkurrencer
• Danmarks bedste kantine, hvor der serveres både gratis morgenmad og frokost
• Mange sociale arrangementer
• Et stort globalt netværk med masser af ressourcer, kompetencer og muligheder

OM DIG
Du er udadvendt, nysgerrig, ambitiøs og drømmer om en karriere indenfor medie- og kommunikations-branchen. Du er initiativrig, arbejder selvstændigt, og har gerne sans for både tal og visuel formidling.

Derudover forventer vi, at du:
• Er i gang med en relevant lang videregående uddannelse inden for f.eks. IT, kommunikation, medier, markedsføring eller strategi
• Har erfaringer med kvantitative og kvalitative analyser (fra tidligere arbejde eller studiet)

Det vil desuden være et plus, hvis du har erfaring med:
• Udarbejdelse af spørgeskemaundersøgelser
• Udarbejdelse af PowerPoint-præsentationer
• Bearbejdelse af store datamængder (primært i Excel)

OM OS
I Dentsu Aegis hjælper vi vores kunder med at styrke relationerne til deres kunder ved hjælp af holistiske og integrerede kommunikationsløsninger. Vi leverer vores vision: ”Innovating the Way Brands are Built” gennem en unik model for samarbejde på tværs af vores bureauer, hvorigennem vi tilbyder et bredt spekter af kommunikationsløsninger.
Vi er en del af Dentsu Aegis Network, som beskæftiger over 45.000 personer i 167 lande. I Danmark er vi 500 dedikerede medarbejdere, fordelt med 220 på Christianshavn, 180 hos Magnetix på Vesterbro og 100 på vores kontor i Aarhus.
Dentsu Aegis Network Danmark repræsenterer en række af vores globale brands. Herunder Magnetix Linked by Isobar, Carat, Vizeum, iProspect, Posterscope, MKTG, DDS, Motley, Data2Decisions og Amnet.

INTERESSERET?
Send dit CV og en motiveret ansøgning til paw.hansen@dentsuaegis.com inden den. 19 april 2019. Samtaler holdes løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Brand Commerce – fremtidens e-handel

21/01-19

Brand commerce

Med introduktionen af Amazon på det danske marked vil forbrugerne i nær fremtid have endnu flere muligheder for at kunne købe produkter, hvor som helst og når som helst på en nem og effektiv måde med fleksibel og billig levering.

Hvis du vil vinde i den digitale tidsalder, er det ikke nok kun at tilbyde dine kunder at købe et prismæssigt konkurrencedygtigt produkt i en velsmurt ecommerce-løsning, hvor selve transaktionen og leveringen sker effektivt og sømløst.

Så vil du tage kampen op mod de globale giganter så som Amazon og for alvor differentiere dig fra konkurrenterne, skal du derfor tænke over, hvordan du kan få koblet oplevelsen og kundens motivation til at købe dit produkt tættere på den kommercielle transaktion.

Hvordan opnår du bedre salg med brand commerce?
På årets første Mediahack sætter vi fokus på, hvordan ‘brand commerce’ fremover kommer til at fylde mere og mere på den digitale dagsorden.
Gennem en række indlæg og cases belyser vi bl.a. hvordan kreativ brug af teknologi og måling af emotionelle reaktionsmønstre kan skabe nye meningsfyldte interaktioner mellem brands og forbrugere, der effektivt leder frem til et køb.

Hvem er eventet relevant for?
Dette mediahack er specielt relevant for dig som arbejder med omnichannel, e-commerce eller digital marketing.

Dagens program:

08.30-09.00 Ankomst, kaffe og croissanter
09.00-10.30 Brand experience og brand commerce med cases og biometrisk analyse og emotionelle reaktionsmønstre
10.30-10.45 Pause
10.45-11.30 Performance og assessment af udvalgte commerce sites
11.30 Tak for i dag.

 

Tilmeld dig gratis til næste mediahack:

Tilmeld dig her

 

Dato: 6. februar
Centralværkstedet
Værkmestergade 9
8000 Aarhus C

Content Director til Vizeum – Kreativ & strategisk stærk seniorprofil søges

17/01-19

Content Director til Vizeum – Kreativ & strategisk stærk seniorprofil søges

Vizeums contentenhed Integrate, søger en strategisk stærk og kreativ profil, der kan udvikle engagerende integrerede kommunikationsløsninger for nogle af Danmarks største annoncører. Du bliver en del af et ambitiøst team i vækst, der er knivskarpe inden for alt fra influencer marketing, native advertising og brand publishing til aktivering af nye platforme og teknologi. Hvis du brænder for at udkomme og gå forrest i udviklingen af indholdsdrevet markedsføring, har vi jobbet til dig.
Om jobbet
Integrate er en enhed i mediebureauet Vizeum, der netop er kåret til Danmarks bedste mediebureau indenfor integrerede kommunikationsløsninger og innovation [myImage 2019]. Som Content Director er du strategisk og kreativt lead på en bred og spændende kundeportefølje, der går på tværs af Vizeum og vores søsterbureauer i Dentsu Aegis Network. Integrate arbejder for en lang række af Danmarks største annoncører der blandt andet tæller Norwegian, BMW, IKEA, Spies, DSB, Arla, m.fl.
Du vil arbejde tæt sammen med vores content managers, indholdsstrateger og client teams, og udarbejde og levere innovative indholds- og kommunikationsløsninger til vores kunder. Dine arbejdsopgaver spænder bredt over kundepræsentationer, konceptudvikling, research og indsigtsarbejde, PR og konferencetalks.

Om dig

• En baggrund fra medie-, digital-, social-, eller reklamebureau eller fra et større mediehus
• 4+ års erfaring i at arbejde professionelt med sociale medier, influenter og med at udforme kommercielle indholdskoncepter
• Flair for digital kommunikation og på forkant med den digitale udvikling.
• Formår at brænde igennem til præsentationer og trives med at være i front og tage ansvar
• Færdes hjemmevandt blandt kunder, medier og indholdsleverandører og er opdateret på den nyeste viden inden for digital kommunikation og markedsføring.
• Bred viden om mediemarkedet, enormt god til at samarbejde på tværs af kompetencer og stor respekt for andres faglighed
• Idé- og initiativrig og ”positive by default”
• Ikke bange for at tage din personlighed med på arbejde, og en god kollega, der har lyst til at bidrage til det sociale og kulturelle fællesskab.

Vizeum

Vizeum er et mediebureau med fokus på digitalperformance, innovation og integrerede kommunikationsløsninger. Vi er kendetegnet ved et ungt og dynamisk miljø, der beskæftiger 24 rådgivere og specialister og vi er fortsat i vækst. Vizeum er en del af Dentsu Aegis Network der beskæftiger over 450 og er lokaliseret på Christianshavn, Meldahlsgade og Århus. Vi er globalt repræsenteret med kontorer over hele verdenen.
Rekrutteringsprocessen
Er du interesseret i et spændende og udfordrende job og kan du identificere dig med de kvalifikationer, som kræves?
Så send motiveret ansøgning til rasmus.poulsen@vizeum.com
Har du yderligere spørgsmål kontakt venligst Head of Strategy Rasmus Gamél Poulsen på tlf. 31 17 72 96.
Ansøgningsfrist: 12. februar.

Dentsu Aegis Network søger Office Assistant, Aarhus

6/12-18

Lukket for ansøgning. 

 

Er du ambitiøs og smilende? Og kunne du tænke dig et studiejob hos en af verdens førende mediebureaugrupper?

Dentsu Aegis Network søger en Office Assistant 10-15 timer om ugen per d. 1. jan.

Vi har travlt i receptionen hos Dentsu Aegis Network i Aarhus, og derfor søger vi nu en engageret og serviceminded Office Assistant til at hjælpe os med at løse administrative såvel som praktiske opgaver.

Dentsu Aegis Network er en af verdens førende mediebureaugrupper, som lever af at skabe digitale og kreative kommunikationsløsninger samt udbyde medieekspertise til vores kunder. På vores kontor i Aarhus huser vi brandsene Carat, Vizeum, iProspect, isobar, Magnetix, MKTG, Posterscope og Amplifi. Huset beskæftiger cirka 100 medarbejdere og er kendetegnet ved en ung, dynamisk atmosfære, som du nu har muligheden for at blive en del af.

Stillingen som Office Assistant er et studiejob på 10-15 timer om ugen i hverdagene, hvor receptionen er åben i tidsrummet kl. 8.30-16.30. Du vil indgå i et team på fire personer, og der vil derfor være mulighed for at få fleksible arbejdstider, alt efter hvornår du er på dit studie. Arbejdssted er Åboulevarden 18-20 i Aarhus.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte telefonpasning, modtagelse af husets gæster, researcharbejde, korrekturlæsning, tekstforfatning, koordinering og planlægning af diverse arrangementer, kontakt med leverandører og meget andet.

 

HVILKE FORVENTNINGER HAR VI TIL VORES NYE KOLLEGA?

  • Du er fleksibel både tidsmæssigt og opgavemæssigt.
  • Du er indstillet på, at jobbet sommetider kan indebære byærinder og lettere oprydning i huset.
  • Basale Microsoft Office-kundskaber og kendskab til Outlook-systemet er et plus.

 

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du er smilende, udadvendt og har et godt humør.
  • Du skal være socialt anlagt.
  • Du har et stort ønske om at udvikle dig personligt samt bidrage til et stærkt og godt arbejdsmiljø.
  • Arbejder selvstændigt og kan overholde løbende og skiftende deadlines.
  • Du er team orienteret og kan navigere i en travl hverdag med mange opgaver.
  • Du er ambitiøs og interesseret i bureaubranchen.

 

VI TILBYDER TILGENGÆLD DEN RETTE KANDIDAT

  • Personlig og faglig udvikling.
  • Kendskab til bureaubranchen indefra med fokus på marketing, kommunikation og digitale tendenser.
  • Glade og energiske kollegaer med et stærkt fællesskab.
  • Varierende og udfordrende arbejdsopgaver samt et stort ansvar.
  • Et fantastisk arbejdsmiljø med høje ambitioner og store visioner.

Jobstart er d. 1. jan. eller hurtigst muligt derefter. Vi forestiller os, at du måske er bachelorstuderende, og at du som minimum har ét år tilbage på dit studie.

 

ANSØG

Lukket for ansøgning.

 

OM DENTSU AEGIS NETWORK

Dentsu Aegis Network er en af de førende bureaugrupper inden for marketing, medier og kommunikation. Vores netværk består af vores unikke brands herunder Carat, iProspect, isobar, MKTG, Posterscope, Vizeum, Amplifi og Magnetix. I Danmark arbejder lige knap 450 passionerede medarbejdere på at innovere måden, vi bygger brands på i stærkt samarbejde med resten af vores netværk, på tværs af 145 lande og med 35.000 kollegaer på global plan. Vi er et hus, som rummer de bedste, mest innovative og passionerede folk inden for marketingbranchen og sammen arbejder vi på at blive kundernes #1 marketings business partner.

 

PPC Analyst søges til iProspect

4/12-18

Nu har du muligheden for at få job i en af Danmarks mest spændende mediefirmaer.

iProspect, et af Danmarks førende Performance Bureauer og en del af Dentsu Aegis Network, søger en PPC Analyst til teamet i København. Dermed bliver du en del af et stort og dynamisk hus, der samarbejder på tværs af alle mediekanaler gennem vores søsterbureauer Carat, Vizeum, Magnetix, dentsu X, Posterscope, MKTG, Amplifi og DDS.

Personen vi leder efter er nysgerrig efter at lære, har lyst til at udfordre sig selv dagligt og arbejder proaktivt samt løsningsorienteret. Personen skal også indgå i, og bidrage til, en positiv og ærlig kultur, hvor vi dagligt støtter hinanden i bestræbelserne på at blive endnu bedre til det, vi laver.

Til gengæld vil du træde ind i en organisation, hvor der vil være fokus på faglig såvel som personlig udvikling, og hvor de karrieremæssige muligheder er mange.

Som PPC Analyst refererer du til Director of Operations, og du vil blive en del af de kundeteams, der i fællesskab løser vores kunders udfordringer såvel som indfrier og gerne overgår kundernes målsætninger og forventninger.

Som person er du analytisk stærk og skræmmes ikke af at arbejde med data. Du kan godt lide at arbejde med kunder og sætter en ære i at løse de udfordringer, du sættes over for.

Ansvarsområder

  • Planlægge, styre og eksekvere PPC-kampager
  • Opsætning af Google Ads-konti og udvikling af paid search-strategier
  • Ansvarlig for løbende optimering af kampagner med henblik på kampagne-KPI’er
  • Daglig brug af rapporteringsværktøjer og andre værktøjer, f.eks. Google Analytics og SA360
  • Hjælpe account-ansvarlige med viden, anbefalinger og strategier for PPC-kampagnerne
  • Stå for ugentlig og månedlig rapportering på kunderne, hvor du kommenterer på udvikling i resultater og udleder indsigter og anbefalinger.

Kompetencer

  • Praktisk kendskab til PPC/SEM (Google Ads) er en fordel, men ikke et krav
  • Evnen til at håndtere og forstå store datasæt og til kritisk at analysere data og lave anbefalinger derudfra
  • Du har en naturlig analytisk tilgang og god forståelse for tal
  • Evnen til at tage lederskab over egne opgaver og prioriteringen af dem
  • Evnen til at navigere i et dynamisk miljø, hvor det til tider går meget stærkt
  • Grundforståelse for digitale medier
  • Teknisk forståelse for feeds og JavaScript er en fordel, ligesom du meget gerne må være en haj til Excel
  • Høj integritet og selvstændighed kendetegner dig
  • Du evner at køre flere projekter sideløbende og levere resultater
  • Du er nysgerrig over for nye teknologier – og er fan af at test og udvikling

Kvalifikationer

  • Vi forestiller os du er, nyuddannet fra en længere videregående uddannelse, erfaring fra mediebranchen eller lignende stilling.
  • Velformuleret på dansk og gerne engelsk og/eller udvalgte nordiske sprog

Vi tilbyder dig

  • Gode udviklings- og karrieremuligheder
  • Oplæring og certificering i digitale medier – med primær fokus på søgemaskiner
  • Fagligt inspirerende miljø med en bred kontaktflade til vores andre bureauer i huset
  • Sociale og vedkommende kolleger
  • Morgenmad og frokostordning
  • Fredagsbarer og fester
  • Mulighed for at rejse til vores øvrige kontorer på kurser og lignende

 Send din ansøgning i dag

Ansøgning eller spørgsmål til jobbet stilles til Executive Director, Thomas Haug Hartmann, på thomas.hartmann@iprospect.com eller 23 29 34 90. Vi afholder løbende samtaler.

Hvem er iProspect

iProspect er et globalt performance marketing bureau, som arbejder med digital performance for mange af verdens førende brands. I nært samarbejde med Google, og andre relevante samarbejdspartnere, hjælper vi vores kunder til at nå deres forretningsmål.

Vi arbejder med PPC (SEM) og SEO, content creation, webanalyse, konverteringsoptimering, structured data og feeds, performance display og marketing automation for blot at nævne nogle områder.

iProspect har globalt over 4.000 ansatte i 83 kontorer fordelt over 53 lande.

Hvem er Dentsu Aegis Network

Dentsu Aegis Network is the first global communications network tailored for the digital economy and offers specialized and integrated communications services through the Danish subsidiaries Carat, Vizeum, iProspect, isobar, MKTG, Postercope, Amnet and DDS.

Our goal is to be the obvious choice for brands seeking the best and strongest integrated skills in media-based business development, creativity, digital and data-driven marketing.

With over 40,000 dedicated specialists and operations in 145 markets Dentsu Aegis consists of app 500 professional and passionate employees based in Copenhagen and Aarhus, which all collaborate under the joint vision “Innovating The Way Brands Are Built”.

Nordic Business Director Vizeum

27/11-18

We offer
The collaboration between Dentsu Aegis Networks companies enables us to offer our customers the best and strongest integrated skills in media-based business development, creativity, digital and data-driven marketing. We provide specialized and integrated communications services through the Swedish subsidiaries Carat, Vizeum, iProspect, Isobar, MKTG, Postercope, Amnet, DDS and Outfox.

We offer our employees the opportunity to work with several market-leading brands and exciting customers. We of course offer lovely colleagues, attractive career opportunities, beneficial benefits, unique and industry-leading talent programs. Here, every individual’s strengths are preserved, and you get the opportunity to be yourself, develop and reach your full potential. In all the companies in the Dentsu Aegis Network Group, we are constantly working on developing our employees and leaders, and therefore, there are good development opportunities at regional, Nordic and international level. All of our Swedish companies are environmental graduates according to Svensk Miljöbas, and we work actively with our social and environmental responsibility as employers and fellow human beings.

About the role
As Nordic Business Director, you work together with Media Agency MDs in all Nordic countries to develop and coordinate long term goals and actions to manage and grow Vizeum Nordic clients. The Vizeum MDs are responsible for the Nordic business plan and your responsibility will be to support this process while implementing the operational actions plans, secure follow up and reporting.

You will be a part of the Vizeum Nordic Management team and will have a direct reporting line to the Vizeum MD in Sweden/Denmark (TBD – where the function will be based) and you will have a dotted line to the Vizeum Nordic Brand Leader (TBD). Over time this role may encompass similar tasks across our other Media Brands.

A client is defined Nordic when Vizeum works with the client in 2 markets or more. A Nordic client can have its hub in a Nordic country or it can be defined a global client when we have a global contract. Each Nordic client will have a Nordic Client Lead in one market and you will work closely with all countries to manage client development plans, cross sale and new business management.

As part of the Vizeum Nordic management team you will be responsible for:

  • Creating a good positive and engaging client lead environment across the region
  • Establish the Vizeum (and dentsuX) client experience as one Nordic partner being strategic, proactive, digital, data-driven and well-structured with seamless working processes
  • Implementing a structure and process for Nordic client work; prospecting, winning and growing
  • Support local Nordic client leads with the client development plans, the sharing, cross sales and follow ups
  • Drive newbiz and cross sales across the region by identifying opportunities and sharing best practice between countries
  • Proactively participate in pitches and take charge of the project management and coordination of pitch work with defined Nordic prospects/clients
  • Facilitate regular Nordic MD meetings and establish a genuine Nordic community
  • Lead the implementation of NEON (TBD) as the Nordic hub for sharing knowledge and cases
  • Monitoring Global/Nordic client contracts to improve profitability
  • Lead Nordic projects initiated by the local MDs
  • Work with PR and other marketing initiatives related to Nordic clients

About you
As Nordic Business Director, your competence and experience should include:

  • Demonstrated senior experience of working with, leading and developing Nordic local and
  • International clients from an overall marketing business partner capacity
  • Proven experience in complex/international pitch management, strategic project management and sales management
  • Demonstrated experienced project management in communication and marketing with a focus on Nordic and Global clients
  • Demonstrated experience and knowledge in communication and media, writing media strategies, coordinating media and media buying & negotiation
  • Ability to discuss and develop channel strategy/eco-system and tactical implementation
  • Practical digital & data-driven mktg experience and understanding its impact on our business
  • Expertise and experience in the use of media tools such as RM, Orvesto, CCS planner etc
  • Experience of cultural differences across markets and regions
  • Experience from navigating complex matrix organizations and securing stakeholder buy-in, progress and efficiency, based on business acumen, agility, diplomacy, structure and personal confidence

About Dentsu Aegis Network
Dentsu Aegis Network is the first global communications network tailored for the digital economy and offers specialized and integrated communications services through the Swedish subsidiaries Carat, Vizeum, iProspect, Isobar, MKTG, Postercope, Amnet, DDS and Outfox. Our goal is to be the obvious choice for brands seeking the best and strongest integrated skills in media-based business development, creativity, digital and data-driven marketing. With over 40,000 dedicated specialists and operations in 145 markets, Dentsu Aegis is the fastest growing global communications network for 6 consecutive years. In Sweden, Dentsu Aegis consists of 370 professional and passionate employees based in Stockholm and Göteborg, which all collaborate under the joint vision “Innovating The Way Brands Are Built”.

 

Please register your CV and application at our Swedish Career site.

We look forward to hearing from you.

Er du studerende, grafisk dygtig og klar til at kickstarte din karriere?

5/11-18

Så er du måske Dentsu Aegis Networks nye studentermedhjælper i Aarhus.

Brænder du for at skabe og udtænke kreative og gennemtænkte løsninger? Og formår du at omsætte din kreativitet til inspirerende, opsigtsvækkende og stilsikre designløsninger? Så synes vi, at du skal læse videre.

Den internationale bureaugruppe Dentsu Aegis Network søger nu en alsidig og kreativ grafisk studentermedhjælper. Dine arbejdsopgaver vil være alsidige og forskelligartede, og du vil have flere projekter på én gang. Du vil bl.a. arbejde med avisannoncer, forsendelser, mockups, bannerproduktion, SoMe materiale, hæfter, brochurer og meget andet.

Vi er et bureau, hvor kreativitet er i højsædet, og vi går forrest med de nyeste trends og tendenser. Du vil derfor opleve, at vi arbejder hurtigt, og at der er ganske kort fra tanke til handling, hvorfor vi forventer, at du kan løfte opgaver under tidspres.

Du vil komme til at arbejde selvstændigt, få medansvar og ikke mindst stor kreativ frihed. Du vil derfor have rig mulighed for at udvikle dig både på det faglige og personlige plan.

 

OM DIG

Du har erfaring med eller kendskab til følgende programmer:

  • InDesign
  • Photoshop
  • Illustrator
  • Power Point

Som person:

  • Tænker du i innovative og kreative løsninger.
  • Arbejder du selvstændigt.
  • Bevarer du overblikket i en travl hverdag.
  • Da der akut kan være brug for assistance, skal du være fleksibel ift., hvornår du har tid til at hjælpe.

 

VI TILBYDER DIG

Du vil sidde sammen med vores grafiker, som vil være din daglige sparringspartner. Allerede fra den første dag vil du opleve at få et stort ansvar, hvor du vil få erfaring med udarbejdelse af grafisk materiale til en bred vifte af platforme.

I Dentsu Aegis Network får du fornøjelsen af at være en del af en familie, som tæller 500 medarbejdere i Danmark.  Vi er en af verdens førende og mest ambitiøse bureaugrupper, som kan tilbyde kundeløsninger, der dækker hele kunderejsen. Du vil komme til at sidde i Dentsu Aegis Network Aarhus, som er den største bureaugruppe vest for Storebælt, hvor vi servicerer vores kunder med rådgivning inden for strategi, medieplanlægning, kampagneplanlægning, digitalt medieindkøb og optimering af kampagner. I Aarhus er vi 100 sjove og rare kollegaer, som prioriterer et godt socialt fællesskab. Vi er et ungt og dynamisk bureau, hvor du vil komme til at arbejde i et inspirerende og kreativt arbejdsmiljø.

 

ANSØG

Har du spørgsmål til stillingen, eller kan du bare ikke vente med at sende din ansøgning afsted? Kontakt da Vibeke Kroer med dine spørgsmål eller send hende en mail med din ansøgning, dit opdaterede CV og evt. et link til din portfolio.

Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter så snart, at den rette kandidat er fundet.

Vibeke Kroer

Client Service Team Director

Mail: vibeke.kroer@carat.com

Tlf: 26 16 81 18

 

ARBEJDSTID
Ca. 10 timer ugentlig med mulighed for ekstra timer i travle perioder.

 

ARBEJDSPLADS
Dentsu Aegis Network
Åboulevarden 18, 2. sal
8000 Aarhus

 


 

Unik mulighed for Digital strateg med kundeforståelse og systemindsigt

3/10-18

Vil du være en del af Danmarks førende mediebureau og arbejde med en bred vifte af digitale kampagnerelaterede opgaver på nogle af Danmarks største brands? Så er det netop dig vi leder efter!

Amplifi er en del af Dentsu Aegis Network, som er en full-service bureaugruppe med base i København og Aarhus. Vores fornemmeste opgave i Amplifi består i at generere og levere enestående resultater på vores kunders digitale kampagner med afsæt i de opstillede målsætninger. Vi er ansvarlige for eksekvering af digitale kampagner, hvilket omfatter alt fra indkøb, forhandling, kampagneeksekvering og optimering på tværs af desktop, mobil, video og social media. Vi er et hus i rivende udvikling, hvilket betyder, at der er potentiale for udvikling i både afdelingen og i huset generelt. Vi har stor fokus på personlig udvikling, et godt arbejdsmiljø og en fantastisk kultur.

Et udfordrende job i en af branchen førende digitale medievirksomheder

Du vil blive en integreret del af Amplifi, som er en ung og dynamisk afdeling med højt til loftet. Vi er et målrettet og ambitiøst team af kollegaer med forskellige opgaver og baggrunde. Det er derfor vigtigt for os, at du er social anlagt, og at du er passioneret omkring digital markedsføring og digitale tendenser generelt.
Som en del af Amplifi og Display teamet skal du være med til at lede og styre eksekveringen af display-kampagner og strategier i din kundeportefølje for at sikre vores kunders KPI’er. Derudover skal du være med til at supportere og innovere vores produkter og Display forretningen i Amplifi.
Som en del af Amplifi og Display teamet tilbydes du et selvstændigt og udfordrende job med en alsidig og hektisk hverdag. Det forventes, at du udviser højt drive i løsningen af dine arbejdsopgaver, og at du er i stand til at overholde deadlines. Dette stiller krav til, at du som person er struktureret og fleksibel og kan bevare overblikket, når tingene går stærkt. Det er vigtigt, at du har en god teknisk forståelse og et højt niveau inden for digitale medier og digital performance. Du er i højere grad specialist end generalist, når det kommer til online adfærd, medier og teknologi.

Personlige kvalifikationer

• Du er passioneret omkring digital markedsføring og digitale tendenser generelt
• Du skal være socialt anlagt
• Du har et stort ønske om at udvikle dig personligt samt bidrage til et stærkt og godt arbejdsmiljø
• Du arbejder selvstændigt og kan overholde løbende og skiftende deadlines
• Du arbejder struktureret og er resultat- og detaljeorienteret
• Du er teamorienteret og kan navigere i en travl hverdag med mange opgaver

Nøglefunktioner, men ikke begrænset til

• Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i at drive og lede en række af vores større kunder inden for digital medieplanlægning, projektledelse samt medieindkøbet både indenfor programmatic buying og social media.
• Programmatic indkøb vil være en stor del af din hverdag, hvor du vil være med til at planlægge, implementere og optimere forskellige segmenterings- og kommunikationsstrategier for vores kunder samt opretholde og udfordre kundernes KPI’er.
• Du varetager Programmatic og Social Specialist-rollen på få udvalgte og større kunder.
• Du vil skulle analysere og optimere kampagner løbende og evaluere disse baseret på data og vores kunders KPI’er.
• Du hjælper med at sætte en høj standard og optimere samarbejdsprocesser med Amplifis Ad Ops team og de digitale kundeansvarlige i vores bureauer. Derudover er du medansvarlig for afdelingens udvikling herunder udvikling og oplæring af øvrige Programmatic & Social Specialists.

Faglige kompetencer

• Du skal som minimum have en videregående uddannelse fra eksempelvis universitet eller erhvervsakademi, hvor du har uddannet dig bl.a. i digitale medier, teknologi, udvikling eller analyse.
• Du skal have minimum 3 års erfaring i branchen eller fra lignende stillinger.
• Du elsker og har en god forståelse for tal og er bedre tilpas i et regneark end med en notesblok.
• Du har en god teknisk forståelse for digital performance marketing.
• Du har kendskab til bl.a. ad-serving systemer, DSP’er, Google Marketing Platform, CMS systemer og lignende.
• Du er superbruger i Excel og Office pakken generelt.

Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Ansøgning samt CV skal sendes til sami.morrah@dentsuaegis.com

Hvis der er spørgsmål er du velkommen til at kontakte Sami Morrah på tlf: 28 35 85 00.

Vi tilbyder en række personalegoder på kontoret bl.a. morgenmads- samt frokostordning, adgang til attraktive aftaler bl.a. inden for motion etc.

Tiltrædelse: Fra 1/11 2018 eller efter aftale
Arbejdssted: Åboulevarden 18-20, 8000 Aarhus

Social Media Week ’18 hos Dentsu

1/02-18

Dentsu Aegis Network deltager i Social Media Week ’18 med mange events i uge 9. Her på siden kan du få det fulde overblik over dagene samt finde link til tilmelding.

Mandag d. 26/2-18

9:00-10:00: Mads Bredal – 100% digital – from innovation to disruption

Mads Bredal er CEO of Dentsu Aegis Network Denmark

10:30-11:30: How Data Insights Ensures Relevance on Social

14:00-15:00: Frederik Byskov – E-sport: the next big thing

Tirsdag d. 27/2-18

9:00-10:00: PULSE 18 – 5 forbruger-og medietrends der rykker i 2018 (venteliste)

10:30-11:10: Coca-Cola and challenging status quo on social

12:30-13:30: Digital Brand Activation (venteliste)

14:00-15:00: Paneldebat – Digital markedsføring (venteliste)

Torsdag d. 1/3-18

9:00-10:00: Audiences & Attribution with Google Analytics

10:30-11:30: Getting Started with User-Journey Analysis in Adobe Analytics

12:30-13:30: Fremtidens interaktive muligheder med Voice Search

14:00-15:00: Fremtidens interaktive muligheder med Chatbots

Fredag d. 2/3-18

9:00-10:00: The Social Media Goldmine (venteliste)

10:30-11:30: Benny Engelbrecht – Digitale Politiske Håndværkere

14:00-15:00: Lars Bo Jeppesen – Leadership in the digital era

Lars Bo er CEO of Dentsu Aegis Network Nordics, Central & Eastern Europe

Dentsu Aegis Network vinder førstepladsen i to ud af tre kategorier i dette års MyImage-undersøgelse

11/01-18

 

Tre bureauer hos bureaugruppen Dentsu Aegis Network udemærker sig i dette års MyImage-undersøgelse ved at placere sig på førstepladsen blandt bureauerne i deres kategori. Der er her tale om Magnetix Linked by Isobar, som vinder Danmarks bedste digitale bureau, Carat som vinder Danmarks bedste mediebureau, og Vizeum som vinder førstepladsen i kategorierne: Mest digitale og innovative mediebureau.

”Som bureaugruppe er vi selvfølgelig utrolig stolte af den anerkendelse, som vi har fået fra kunderne – det betyder enormt meget for os. Vi knokler hver dag for at skabe fantastiske løsninger til kunderne, leveret af kompetente og dygtige medarbejdere, og jeg er selvfølgelig stolt af at se, at vores hårde arbejde har båret frugt”, siger Mads Bredal, CEO for Dentsu Aegis Network i Danmark.

I 2016 vandt Carat tronen tilbage som Danmarks bedste mediebureau, en position som de i år har formået at fastholde: ”Vi er naturligvis både ydmyge og stolte over denne anerkendelse fra kunderne og markedet. At blive kåret til Årets Mediebureau igen er kulminationen på et forrygende 2017, hvor vi sagde velkommen til en række nye fantastiske kunder som Danske Bank, Elgiganten, P&G, Stofa, Dyrup m.fl. Men det vigtigste for mig i denne anerkendelse er dog, at dette er et kæmpe skulderklap til de 75 Carat-ansatte i Aarhus og København, som jeg virkelig synes gør en helt igennem fantastisk indsats hver eneste dag. De er på alle måder nøglen til vores succes”, fortæller René Westendahl, Managing Director for Carat, om placeringen i årets MyImage-undersøgelse.

 

Førstepladsen – fem år i streg.

Det er dog ikke kun Carat, som har formået at genvinde førstepladsen i deres kategori. Også Dentsu Aegis Networks nyeste medlem af familien, Magnetix Linked by Isobar, gør sig ekstraordinært bemærket ved at indtage førstepladsen som Danmarks bedste digitale bureau for femte år i streg.

Martin Bochineck, CEO for Magnetix Linked by Isobar, er både stolt og ydmyg over resultatet: ”For os er MyImage den bedste pris at vinde, da den er markedets og kundernes samlede bedømmelse af os over et helt år. Vi er stolte over at ligge i top for femte år i træk.”

Han peger samtidig på, at 2017 har været et år med mange udfordringer – som heldigvis er blevet håndteret med skindet på næsen: ”Vi har arbejdet hårdt gennem 2017, og vi har slået os sammen med Isobar, så vi har været spændte på at se, om vi kunne holde kadencen med en større organisation og 170 medarbejdere. Vores fokus er 100% vores eksisterende kunder og at hjælpe dem med løsninger, som skaber værdi i en digital verden, som i stigende grad forandres.”

 

Digital innovation

I en verden, som er digital foranderlig og med en stigende efterspørgsel fra kunderne på digitale og innovative løsninger, er det vigtigt at være i stand til at rykke med markedet, når nye tendenser opstår. Vizeum har i 2017 af flere omgange bevist, at de formår at gå forrest inden for mediebureaubranchen, når det kommer til digitale løsninger med en innovativ kant. Vizeum har taget en række tiltag i 2017 for at fastholde og videreudvikle deres position som det mest digitale og innovative mediebureau og MyImage-undersøgelsen viser også, at det hårde arbejde har båret frugt. Blandt andet samarbejdet med Native-bureauet Hippo har bevist, at de ikke er bange for udvikle produktpaletten til kunderne.

Kristian Koch, Managing Director for Vizeum, fortæller: ”I Vizeum arbejder vi målrettet efter at bygge vores rådgivnings- og bureaumodel op omkring innovation og helstøbte digitale løsninger. Jeg er derfor rigtig glad for, at annoncørerne nu for tredje år i træk tildeler os førstepladsen på netop de to parametre.”

 

Fakta:

MyImage gennemføres af MyResearch for 10. år i træk. I år i samarbejde med Dansk Markedsføring. 691 marketingansvarlige har svaret, hvilket er på niveau med de seneste år.

Du kan læse mere om analysen og bestille rapporterne på www.myresearch.dk

Kontakt: Mads Bredal, CEO, Dentsu Aegis Network Danmark, tlf. 27 64 13 74